Hlavná stránka

Produkty

Najčastejšie otázky

Môžem nakupovať v obchode bez registrácie?

Internetový obchod si môžete prezerať bez registrácie alebo zadať objednávku pomocou funkcie „kúpiť ako hosť“, no odporúčame sa zaregistrovať, pretože vám to uľahčí neskorší nákup a sledovanie vašich objednávok. Je to zadarmo a bez záväzkov.

Ako si môžem objednať?

Najprv si vyberte, čo si chcete objednať, a potom pridajte produkt do virtuálneho nákupného košíka. Tu zbierate produkty, ktoré si chcete objednať. Obsah košíka môžete upraviť. Vyplňte svoje fakturačné a dodacie údaje Po vyplnení všetkého môžete kliknutím na tlačidlo dokončiť proces objednávky. Môžete vidieť súhrn vašej objednávky, aby ste si ju mohli znova skontrolovať.

Ako používať funkciu vyhľadávania?

S funkciou vyhľadávania agrond.sk nájdete diely rýchlejšie! Do vyhľadávacieho poľa jednoducho zadajte požadovaný výraz, kategóriu, názov produktu, číslo výrobku alebo sériové číslo.

Ako získam produkt?

V súčasnosti je k dispozícii jeden spôsob príjmu. Doručenie domov, ktoré je realizované kuriérskou službou UPS. V súčasnosti nemáme osobné odberné miesto.

Aký je ďalší krok po zadaní objednávky?

Po dokončení objednávky Vám príde na e-mail automatické potvrdenie objednávky. Toto obsahuje podrobnosti objednávky.

Môžem zadať objednávku telefonicky, e-mailom alebo faxom?

Objednávky vítame predovšetkým cez internetový obchod, vyplnením objednávkového formulára. Prijímame aj e-maily, ak poskytnete všetky informácie (fakturačné a doručovacie meno, adresa, telefónne číslo a číslo produktu). Zmeny a informácie prijímame telefonicky alebo e-mailom.

Prečo musím poskytnúť svoje údaje?

Potrebujeme presné a realistické údaje, aby sme mohli bezpečne doručiť objednávku a vystaviť faktúru. Ak je názov objednávky alebo adresa nesprávna, objednávka môže byť oneskorená alebo neúspešná. Správna e-mailová adresa je veľmi dôležitá, pretože oznámenia týkajúce sa objednávky zvyčajne posielame e-mailom, a nie telefonicky.

Môžem si produkt pozrieť osobne?

Nie je. Náš internetový obchod neprevádzkuje showroom.

Ak idem do skladu, môžem si produkty vyzdvihnúť?

Bohužiaľ nie. Týmto spôsobom nemôžeme vydávať produkty z nášho skladu.

Máte na sklade všetko, čo vidím na stránke?

Nie všetko. Snažíme sa, aby bola väčšina našich produktov k dispozícii okamžite, existujú však produkty, ktoré objednávame od našich partnerov. To znamená dlhší čas obrátky, ktorý je vždy uvedený na stránke produktu.

Môžem zrušiť nákup po prijatí e-mailu s potvrdením objednávky?

Áno, nákup je možné zrušiť až do odovzdania balíka kuriérovi. Telefonicky alebo e-mailom na agrond.info@gmail.com nám povedzte, aby sme objednávky zrušili, pokiaľ je to možné do 24 hodín, najlepšie však čo najskôr.

Neviem povedať čas, kedy budem s istotou doma. Čo robiť?

Doručenie je možné nielen na vašu domácu adresu, ale aj na vašu pracovnú adresu. Ak môžete kuriéra prijať iba na svojom pracovisku, pokojne zadajte túto adresu.

Dostanem faktúru za nákup?

Áno. Ku každému nákupu vystavujeme faktúru s DPH, ktorú prikladáme do odoslaného balíka.

Ako sa dostanem k zákazníckemu servisu?

Písať môžete na emailovú adresu agrond.info@gmail.com alebo nám zavolať na telefónne číslo 035/3810160 od pondelka do piatku od 9:30 do 15:30! Kontaktujte nás s dôverou!